Na skróty

20 stycznia 2013

Makaron z kurczakiem i warzywami a'la Mały


   W zasadzie to bardzo rzadko jem makaron, jednak dzisiaj od rana miałem na niego chęć. Podobnie jak na pierś z kurczaka, dlatego postanowiłem połączyć oba te produkty. A co mi z tego wyszło? Zobaczcie sami.


Składniki:
- papryka czerwona (137g)
- pieczarki (240g)
- jogurt naturalny 0,1% (150g)
- ketchup - opcjonalnie (25g)
- pierś z kurczaka (200g)
- makaron pełnoziarnisty (70g)

- przyprawy (pieprz, sól, ziele angielskie, liść laurowy, sok z cytryny)


Przygotowanie:

Makaron gotujemy wg przepisu z opakowania. Pierś kroimy w drobną kostkę i wrzucamy na patelnię, do której dodajemy odrobinę wody. Pieczarki oraz paprykę drobno kroimy i dodajemy do piersi. Całość trzymamy na ogniu aż warzywa nieco zmiękną. Jogurt wlewamy do miseczki i mieszamy z przyprawami. Następnie wlewamy wszystko na patelnię i mieszamy. Makaron przekładamy do talerza i dodajemy kurczaka z warzywami. Ja trzymałem kurczaka nieco za długo na patelni dlatego, żeby danie nie było zbyt suche dodałem nieco ketchupu. Smacznego!

Wartości odżywcze:
Całe danie to jedynie 605 kalorii. Składa się z 72g białka, 65g węglowodanów oraz 5,5g tłuszczu.

Źródło: tabele-kalorii.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz