Na skróty

31 stycznia 2014

Biegacz z Północy - Blog Roku 2013

   Podobnie jak przed rokiem, postanowiłem zgłosić bloga do konkursu - Blog Roku 2013. Jest to inicjatywa Onetu, mająca na celu wyłonienie spośród milionów różnych blogów, tych najciekawszych. Cały blogerski świat podzielono na 10 kategorii, a moje bieganie trafiło do "pasji i zainteresowań". Do kolejnego etapu - oceny blogów przez kapitułę konkursu (w mojej kategorii Jurorem jest Krzysztof Hołowczyc), trafia 10 blogów z największą liczbą głosów zebranych w głosowaniu internetowym.
 
W związku z tym, jeżeli podoba Wam się to co robię i lubicie tu zaglądać - bardzo proszę o Wasze głosy. Z jednego numeru telefonu można oddać tylko jeden głos na danego bloga, więc moja prośba jest jednorazowa :) A dla mnie wyróżnienie w takim konkursie... co tu dużo gadać - byłoby po prostu super!



Co zrobić, aby oddać swój głos? 
Wyślij SMS o treści F00474 na numer 7122 (koszt 1,23zł)
Z góry dziękuję za każdego smsa :) 
Więcej informacji o konkursie Biegacz z Północy - Blog Roku 2013


PS: Oczywiści niezależnie od wyników konkursu nie zaniecham pisania :) Bieganie to moja pasja, to styl życia którym chcę się dzielić z innymi. Treningi sprawiają, że jestem zdrowy, pełen energii i przede wszystkim szczęśliwy, a tego życzę Wam wszystkim i każdemu z osobna!
   Do zobaczenia na biegowych ścieżkach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz