Na skróty

1 sierpnia 2013

Decyzja podjęta - Piła przystankiem w drodze do Berlina

   Wychodzę z założenia, że na kilka tygodni przed startem w imprezie docelowej warto jest się sprawdzić na krótszym dystansie. W przypadku maratonu do tej pory wybierałem półmaraton i taki schemat mi pasował. Przed debiutem w 34. Maratonie Warszawskim poleciałem połówkę w Olsztynie. Natomiast królewski dystans w Krakowie poprzedziłem 13 milami w stolicy.
   Długo zastanawiałem się gdzie wybrać się na sprawdzenie formy przed berlińskim maratonem - pytałem znajomych, zaczerpnąłem informacji od innych biegaczy. Do ostatniej chwili wahałem się czy wybrać się do Iławy czy do Piły. Ostatecznie wybrałem tę drugą i mogę z całą pewnością stwierdzić, że jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie to 8. września widzimy się na 23. MIĘDZYNARODOWYM PÓŁMARATONIE PHILIPS w Pile. Warto dodać, że w ramach tego biegu rozgrywane będą również Mistrzostwa Polski w półmaratonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz